Naar de homepage

« Nu actueel
   op jouwNAV

ForumForum

Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )

Alle TomTom-inhoud op jouwNAV is verhuist naar onze nieuwe, TomTom-only website jouwTomTom.nl!

Als je hier bent gekomen door het volgen van een link vanaf een externe website, klik dan op de link hieronder.
Wij sturen je dan automatisch door naar dezelfde inhoud/bericht op het nieuwe jouwTomTom-forum...

Dit topic op jouwTomTom.nl...

Reageer op onderwerpStart nieuw onderwerp
Dot [x10] Officiële reactie TomTom
 Nick
plaatsen 18-05-2006, 19:11
Bericht #1

jouwAdmin
Bekijk de devices en jouwSpots van dit lid!

Groep: Admin
Sinds: 14-09-04
Van: Oegstgeest

Beste allen,

Vandaag hebben wij op ons verzoek een officiële reactie gekregen van TomTom op de problemen met de autobevestigings-mount. Bij deze:

"The windscreen dock has been developed following TomTom’s tradition to provide easy to ease, consumer friendly satellite navigation products. It has undergone rigorous testing and is designed to attach the device firmly onto the windscreen of your car.

It has unfortunately come to our attention that in isolated cases, the level of stability and/or connectivity of the windscreen dock doesn’t live up to the usual level of our customer’s navigation experience. We are taking these incidents extremely serious and a dedicated team is currently investigating what can be done to make sure that our products live up to customers’ expectations."

Aanvulling 19 mei:

"Anyone who experiences any difficulties with their docking mounts are encouraged to contact TomTom Customer Support."

--------------------
Nieuw: iTomTom. Alles over TomTom voor de iPhone...
Naar bovenkant pagina

+Citeer dit bericht
 mustangI
plaatsen 18-05-2006, 19:31
Bericht #2

10+ poster

Groep: Leden
Sinds: 27-08-05

Nou da's mooi, heb hem net teruggebracht omdat mijn mount inderdaad een probleemgeval was!
Hoop dat er snel een oplossing komt (voor juli) zodat ik met 'the new and improved version' op pad kan!
Naar bovenkant pagina

+Citeer dit bericht
 XC70
plaatsen 18-05-2006, 20:13
Bericht #3

1.000+ MegaPoster

Groep: Actieve leden
Sinds: 12-04-05
Van: Gelderland

Dit komt aardig overeen met de tweede reactie die ik van TT heb ontvangen na volledige ontkenning van het probleem..

--------------------
Naar bovenkant pagina

+Citeer dit bericht
 Eugene
plaatsen 18-05-2006, 21:36
Bericht #4

750+ poster

Sinds: 5-11-04
Van: Iets links van het midden

QUOTE(mustangI @ 18-05-2006, 20:31) *
Nou da's mooi, heb hem net teruggebracht omdat mijn mount inderdaad een probleemgeval was!
Hoop dat er snel een oplossing komt (voor juli) zodat ik met 'the new and improved version' op pad kan!

Ik lees anders nergens dat er een "improved version" komt... :huh:
En er zijn genoeg gebruikers die geen problemen ondervinden maar helaas hoor ik daar niet bij.

Juli lijkt me wel heel erg snel om het voetje te verbeteren en bij de klant te krijgen.

Trouwens... hoezo een antwoord in het Engels blink.gif
Dit bericht is bewerkt door Eugene, 18-05-2006, 21:38

--------------------
Frietenbakker on Tour!
met de TTGO 920T & Nokia N95
Historie & sold: TT2 Ipaq 6590 * TT Classic * TT 700 * TT 910 - Garmin Nüvi 660
Meet me at Hyves: http://eugene14.hyves.nl/

"in een leeg hoofd kan het soms flink tekeer gaan"
Naar bovenkant pagina

+Citeer dit bericht
 Nick
plaatsen 18-05-2006, 22:01
Bericht #5

jouwAdmin

QUOTE(Eugene @ 18-05-2006, 22:36) *

Internationaal bedrijf... :)

--------------------
Naar bovenkant pagina

+Citeer dit bericht
 mustangI
plaatsen 18-05-2006, 22:25
Bericht #6

10+ poster

QUOTE(Eugene @ 18-05-2006, 22:36) *
Ik lees anders nergens dat er een "improved version" komt... :huh:
En er zijn genoeg gebruikers die geen problemen ondervinden maar helaas hoor ik daar niet bij.

Juli lijkt me wel heel erg snel om het voetje te verbeteren en bij de klant te krijgen.

"We are taking these incidents extremely serious and a dedicated team is currently investigating what can be done to make sure that our products live up to customers’ expectations."

Ik mag aannemen dat deze zin betekent dat ze een oplossing gaan bedenken en uitvoeren die de problemen verhelpt.

Of het probleem nu in de mount of in de TT of in de mount zit maakt niet uit, er zal iets 'improved' moeten worden.
Het kan toch niet zo zijn dat je een apparaat koopt voor 700 neuries dat in een aantal gevallen een mankement heeft en een aantal niet en dat TT zegt dat ze hier niets aan gaan doen.

Het is bij de weg in de review al gezegd: topper met 1 fors vraagteken.

Even voor de duidelijkheid, ik vindt de 910 een fantastisch apparaat en vindt het jammer dat ik hem vanaf vandaag moet missen(en mijn 500 al verkocht heb :( ), heb uiteraard met de TomTom support over en weer gemaild maar die roepen dat ik de ring naar rechts moet draaien tot ik een klik hoor en het slotje net voorbij het lipje van de zuignap zit, tja dat snap ik ook wel.

Bij de Media Markt waar ik hem gehaald heb heb ik vanavond 3 stuks uitgeprobeerd die allen het contact probleem hadden, toen maar geld terug gekregen.

Maar ik heb er (nog) alle vertrouwen in dat TomTom met een degelijke oplossing komt voor juli!
Naar bovenkant pagina

+Citeer dit bericht
 Michael Knight
plaatsen 19-05-2006, 10:31
Bericht #7

10+ poster

Sinds: 21-03-06

En waar is deze "officiële reactie" op hun website te vinden? Tot die tijd vind ik het niet echt een officiële reactie namelijk...
Naar bovenkant pagina

+Citeer dit bericht
 Nick
plaatsen 19-05-2006, 15:32
Bericht #8

jouwAdmin

QUOTE(Michael Knight @ 19-05-2006, 11:31) *
Tot die tijd vind ik het niet echt een officiële reactie namelijk...

Wat jij wilt...

Overigens heeft TomTom mij zojuist nog een aanvullende opmerking gestuurd die ik in de eerste post heb toegevoegd. Simpelweg komt het er op neer dat je bij problemen met de mount contact moet opnemen met de Support-afdeling van TomTom...

--------------------
Naar bovenkant pagina

+Citeer dit bericht
 Suevus
plaatsen 19-05-2006, 16:53
Bericht #9

100+ poster

Sinds: 5-05-05

Eén ding is me opgevallen: de eerste paar dagen had ik inderdaad ook connectivity problemen, maar na een tijdje niet meer. Nieuwheid van de pinnetjes ? Net een beetje ingesleten ?

S. :mellow:

......maar de afstandsbediening houdt er nog steeds na een klik of tien na het opstarten mee op en op een vergelijkbare reactie van Tomtom na heb ik verder niets meer gehoord.......

--------------------
Fiat Panda Emotion, Nokia 6310i
TomTomGO 910 app6.525 (7714/070417) OS: 1619; West&Central Europe v650.1052
"Second Star to the left and then straight on until morning"
Naar bovenkant pagina

+Citeer dit bericht
 Olaf
plaatsen 19-05-2006, 17:11
Bericht #10

25+ poster

Sinds: 8-05-06

QUOTE(Suevus @ 19-05-2006, 17:53) *
Eén ding is me opgevallen: de eerste paar dagen had ik inderdaad ook connectivity problemen, maar na een tijdje niet meer. Nieuwheid van de pinnetjes ? Net een beetje ingesleten ?

S. :mellow:
......maar de afstandsbediening houdt er nog steeds na een klik of tien na het opstarten mee op en op een vergelijkbare reactie van Tomtom na heb ik verder niets meer gehoord.......

Klopt, heb hier al meer over gelezen. Mensen die in de eerste instantie continu laadproblemen op de mount hadden, maar na een aantal dagen intensief gebruik niet meer...het lijkt erop dat het een kwestie van "nieuwigheid" is en dus ingesleten moet worden...
Naar bovenkant pagina

+Citeer dit bericht
 Eugene
plaatsen 19-05-2006, 23:28
Bericht #11

750+ poster

Sinds: 5-11-04
Van: Iets links van het midden

:(
QUOTE(mustangI @ 18-05-2006, 23:25) *
Bij de Media Markt waar ik hem gehaald heb heb ik vanavond 3 stuks uitgeprobeerd die allen het contact probleem hadden, toen maar geld terug gekregen.

Hoe heb je dat in de winkel kunnen uitproberen??

QUOTE(Olaf @ 19-05-2006, 18:11) *
Mensen die in de eerste instantie continu laadproblemen op de mount hadden, maar na een aantal dagen intensief gebruik niet meer...het lijkt erop dat het een kwestie van "nieuwigheid" is en dus ingesleten moet worden...

Ik heb al een kleine 3.000 km met de 910 gereden maar bij mij is blijkbaar nog niks "ingesleten"
De 910 blijft zich bij elke hobbel blij in -en uit schakelen.

Mycom heeft nog steeds geen nieuwe Go... dus ik kloot er voorlopig maar mee aan :( :huh:

--------------------
Frietenbakker on Tour!
met de TTGO 920T & Nokia N95
Historie & sold: TT2 Ipaq 6590 * TT Classic * TT 700 * TT 910 - Garmin Nüvi 660
Meet me at Hyves: http://eugene14.hyves.nl/

"in een leeg hoofd kan het soms flink tekeer gaan"
Naar bovenkant pagina

+Citeer dit bericht
 Peter
plaatsen 19-05-2006, 23:32
Bericht #12

Moderator

Groep: Redactie
Sinds: 6-11-04
Van: Almelo

QUOTE(Eugene @ 20-05-2006, 00:28) *
Mycom heeft nog steeds geen nieuwe Go... dus ik kloot er voorlopig maar mee aan :( :huh:

Uiterlijk over 1 week kijk jij ook weer blij. :D
Oh ja, vergeet de dockingkit niet mee te nemen. hahahahaha lol.gif
Dit bericht is bewerkt door Pjottr, 19-05-2006, 23:32

--------------------
Navigon 7310
Het mooiste van arriveren?
.....De weg er naar toe.
Naar bovenkant pagina

+Citeer dit bericht
 mustangI
plaatsen 23-05-2006, 23:28
Bericht #13

10+ poster

Ze wilden eerst perse omruilen bij de servicebalie waar ik geen bezwaar tegen had omdat ik het zoals gezegd een super apparaat vindt en ook geen zin had om zonder tommie te zitten.

Dus ze hebben eerst 1 gehaald en de doos gewoon geopend en uitgeprobeerd, zelfde euvel etc.,etc.

Ik stond ook wel te kijken dat die kerel achter de balie zonder problemen het plastic eraf rukte maar zal hem waarschijnlijk een worst wezen, misschien dat ie ze ook maar terugstuurd.
Naar bovenkant pagina

+Citeer dit bericht

Reageer op onderwerpStart nieuw onderwerp
In totaal bekijken op dit moment 1 bezoekers dit topic. Daaronder 1 gast(en) en 0 anonieme leden.
De hier nu actieve leden zijn:

Print-versie Het is nu: 3-09, 03:33
Alle TomTom-inhoud op jouwNAV is verhuist naar onze nieuwe, TomTom-only website jouwTomTom.nl!

Als je hier bent gekomen door het volgen van een link vanaf een externe website, klik dan op de link hieronder.
Wij sturen je dan automatisch door naar dezelfde inhoud/bericht op het nieuwe jouwTomTom-forum...

Dit topic op jouwTomTom.nl...