Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Update TomTom Home
jouwNAV | Forum > PND-MERKEN > T O M T O M > TT software
Pagertje
Hallo,

Ik heb hier de versie Home 1.3.306 van de meegeleverde cd geinstalleerd, telkens wanneer ik me inlog en de beschikbare update's wil downloaden naar een hogere versie dan geeft ie een foutmelding dat ie dit niet kan.
Verder werkt deze versie wel goed, backups maken, route's instaleren enz.. geen probleem.

Klik om bijlage te bekijken

Ook heb ik de software al geprobeerd rechtstreeks te downloaden van tomtom.com maar dan linkt ie steeds maar door naar een pagina die niet beschikbaar is.

Wat ik ook doe, deze meldingen krijg ik steeds weer,... wie weet raad ?

TomTom Go 710
Firmware 6.525
Kaart 660.1219

Ik draai met windows XP Home editie.
Erik7
Ik lees TomTom Home versie 1.3.306.
Download de laatste versie van TomTom Home 1.5 eens van:
http://www.tomtom.nl/home

Waarschijnlijk lukt het dan wel.
Pagertje
Hartelijk dank voor je reactie,.. good.gif

Ik heb het uitgeprobeerd en verwijst vervolgens naar deze link: http://download.tomtom.com/sweet/applicati...MEwinlatest.exe

Ik krijg ook dit keer de melding,..De webpagina kan niet worden weergegeven sad.gif

Het gekke is, als ik mijn pc opstart komt Home met de melding : er is een nieuwe versie beschikbaar, wilt u deze downloaden ?
En als ik dan op oke klik dan komt er heel vlug een klein dos schermpje in beeld en verdwijnd ook net zo snel als het is gekomen.
Home stopt, en gaat niet verder met automatich opstarten en sluit af. Ook de snelkoppeling met de bekende rode TomTom handjes verdwijnt uit de taakbalk.

Het programma is nog wel gewoon zonder problemen op te starten via het startmenu en verschijnt dan ook wel weer in de taakbalk rechts onderin.
ruudvee
Pak maar een andere pc, want die download link werkt prima.
Virusje onder de leden ? blush.gif
JuBru
QUOTE(Pagertje @ 14-06-2007, 13:18) *
Hallo,

Ik heb hier de versie Home 1.3.306 van de meegeleverde cd geinstalleerd, telkens wanneer ik me inlog en de beschikbare update's wil downloaden naar een hogere versie dan geeft ie een foutmelding dat ie dit niet kan.
Verder werkt deze versie wel goed, backups maken, route's instaleren enz.. geen probleem.

Ook heb ik de software al geprobeerd rechtstreeks te downloaden van tomtom.com maar dan linkt ie steeds maar door naar een pagina die niet beschikbaar is.

Wat ik ook doe, deze meldingen krijg ik steeds weer,... wie weet raad ?
TomTom Go 710
Firmware 6.525
Kaart 660.1219

Ik draai met windows XP Home editie.

Ik heb hetzelfde probleem gehad na aanschaf nieuwe computer. Kan het zijn dat je voor je internetverbinding een proxy server hebt ingesteld? De kan een conflict geven met de Tomtom server. Het uitzetten van deze instelling werkte bij mij direct.
lsc2000
Volgens mij ligt het gewoon aan de home edition.
Pagertje
Hoi,

Ik heb een complete virusscan uitgevoerd,...maar geen virus gevonden door NOD32 virusscanner.
Wel heb ik je raad ook opgevolgd om het op een andere pc te proberen, en inderdaad het werkte..
Ik heb direct de nieuwe versie van Home gedownload en geinstalleerd, en dit ging vlekkeloos, daarna kreeg ik wat update meldingen, vervolgens op mijn TomTom geinstalleerd, dit ook zonder problemen.
Dus conclussie, het probleem ligt niet aan de software van TomTom.

Maar nu de Hamvraag,..waarom doet ie dit nu niet op deze pc waar ik normaal mijn dingen mee doe. ??

Ik heb zoals JuBru schreef ook mijn internetoptie's nagelopen, de proxy staat bij mij uit.
Misschien is het wel zo dat het probleem bij de instellingen gezocht moet worden ik werk met { IE versie 7 } Maar wat, en waar moet ik het zoeken want ik wil het graag op deze pc geinstalleerd en goed draaiend hebben.

Voor nu alvast heel erg bedankt voor jullie reactie's.
Flyer
QUOTE(Pagertje @ 15-06-2007, 10:18) *
Hoi,

Ik heb een complete virusscan uitgevoerd,...maar geen virus gevonden door NOD32 virusscanner.
Wel heb ik je raad ook opgevolgd om het op een andere pc te proberen, en inderdaad het werkte..
Ik heb direct de nieuwe versie van Home gedownload en geinstalleerd, en dit ging vlekkeloos, daarna kreeg ik wat update meldingen, vervolgens op mijn TomTom geinstalleerd, dit ook zonder problemen.
Dus conclussie, het probleem ligt niet aan de software van TomTom.

Maar nu de Hamvraag,..waarom doet ie dit nu niet op deze pc waar ik normaal mijn dingen mee doe. ??

Ik heb zoals JuBru schreef ook mijn internetoptie's nagelopen, de proxy staat bij mij uit.
Misschien is het wel zo dat het probleem bij de instellingen gezocht moet worden ik werk met { IE versie 7 } Maar wat, en waar moet ik het zoeken want ik wil het graag op deze pc geinstalleerd en goed draaiend hebben.

Voor nu alvast heel erg bedankt voor jullie reactie's.

Hoi, deinstalleer TThome en probeer in het register eens alle verwijzingen naat TThome te verwijderen.
Verwijder je Cookies en alle tijdelijke internet bestanden en cache leeg maken.
Opnieuw opstarten en nogmaals een keer schijfopruiming gebruiken en in IE explorer 7 alles op standaard zetten.
Als je een andere browser bv firefox naast ie7 probeert en het werkt wel dan weet je in ieder geval waar je het moet zoeken. Succes , Lion.
MSalters
QUOTE(Pagertje @ 14-06-2007, 18:59) *
Hartelijk dank voor je reactie,.. good.gif

Ik heb het uitgeprobeerd en verwijst vervolgens naar deze link: http://download.tomtom.com/sweet/applicati...MEwinlatest.exe

Ik krijg ook dit keer de melding,..De webpagina kan niet worden weergegeven sad.gif

Ik denk dat de constatering moet zijn dat noch je webbrowser, noch HOME bij internet kan. Dat wijst om een gemeenschappelijk probleem: proxy, firewall, virus, vergeten je provider te betalen ;)
Pagertje
QUOTE(MSalters @ 15-06-2007, 13:09) *
Ik denk dat de constatering moet zijn dat noch je webbrowser, noch HOME bij internet kan. Dat wijst om een gemeenschappelijk probleem: proxy, firewall, virus, vergeten je provider te betalen ;)

dirol.gif
Heb je hier nou hard voor moeten zweten om deze reactie te plaatsen... ;-)
Inderdaad,... ik heb een grote betaal achterstand bij mijn provider, dat is ook de reden dat ik niet op dit forum kan komen.. search.gif

Toch bedankt voor je moeite... hahahaha rofl.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.