QUOTE(Archie's Snelwegcampings @ 2-07-2009, 00:45)

Mocht er iemand zijn (Ronk?) die een camping vindt waarvan de positie van de ingang meer dan 25 meter afwijkt van wat mijn poi's aangeven, stuur me alsjeblieft een berichtje!!!!!!!!!!!!!!
Het is inderdaad onmogelijk voor mij (jawel enkelvoud) alle meer dan 21000 campings perfect in beeld te krijgen zonder de hulp van ons allen. Maar laat het dan dus aub wel even weten , natuurlijk bij voorkeur met wat aanwijzingen om het te verbeteren, als het kan zelfs met de juiste coördinaten.
Niet alleen ik zal je er dankbaar voor zijn, maar ook al die honderdduizenden andere kampeerders in Europa die gebruikmaken van mijn poi's!
Verder dank voor de positieve opmerkingen!
Archie
www.archiescampings.eu
ps: mijn poi's op tomtom-home zijn punt 1 daar illegaal geplaatst en punt 2 zwaar verouderd!
HAllo Archie
Het
ging om camping Domaine La Bastide in Nimes .
Ik zie nu dat jij hem ook al aangepast hebt

sorrie voor deze fout van mij.
Mij ouders proberen in de winter op weg naar Spanje op deze camping te staan.
de eerste keer ( in het donker ) gaf de TT al aan bestemming bereikt terwijl ze nog zeker 2 km verder moesten zijn.
Na lang zoeken en samen met een andere kampeerder uiteindelijk toch gevonden.
Ik heb voor mijn vader special een poi met winter campings aangemaakt en daar de coordinaten aangepast.
Zomers met licht vind je de campings altijd wel desnoods een andere, maar in de winter zijn er maar weinig campings onderweg open en in het donker lastig zoeken.
Maar we zijn heel blij met mensen zoals jij die alle campings verzameld en netjes op een rijtje zet.
Ik hoop dat je hiermee nog lang mee doorgaat. Bedankt voor je vele werk.
En als ik wat tegenkom stuur ik voortaan direct een bericht.
Groeten Ron